Assemblea General de Socis de l’AMPA

Benvolgudes famílies,                                                                                                                               
Ens plau comunicar-vos que el proper dimarts 30 de Novembre de 2021 es celebrarà l’Assemblea General de Socis a les 16:45h en primera convocatòria i 17h en segona. Aquests any serà de manera presencial a l’aula de Música de l’escola (planta 0) i intentarem també poder fer una connexió via telemàtica per aquelles famílies que vulguin participar en aquest format.
El link per connectar-se és aquest: meet.google.com/kgb-uqdc-cwb

Ordre del dia:

            1. Aprovació de l’acta anterior. (*) Adjuntem link amb l’acta.
            2. Tancament i aprovació de l’exercici econòmic 2020-2021.
            3. Aprovació del pressupost per l’exercici 2021-2022.
            4. Eleccions renovació càrrecs Junta AMPA (rebreu una nova circular en paper amb la documentació per presentar candidatura o afegir-vos a la que presentarà la Junta actual).
            5. Precs i preguntes.


(*) https://www.dropbox.com/s/kglt5off4o3akt1/Acta_195_Assemblea%20General_AMPA_Pdte%20aprobar_11.12.2020.pdf?dl=0

Hi haurà acollida gratuita per aquelles persones que ho necessitin. Recordeu avisar a l’Edi abans del día 25/11. 

Delegació del vot:

En cas que alguna família associada no pugui assistir a l’assemblea, si ho desitja, pot delegar el seu vot a qualsevol persona, que sigui soci de l’AMPA, d’acord amb el estatuts de l’associació.

Heu de complimentar la declaració adjunta i lliurar-la al despatx de l’ampa o via e-mail a l’adreça:    directiva@ampasaltells.org

Salutacions cordials,
JUNTA AMPA Escola Saltells
Cerdanyola del Vallès, 27 d’Octubre de 2021